33 °C Argos, GR
25 Ιουνίου 2024

Προάστιο της Αθήνας γίνεται το Λουτράκι – Παίρνει εμπρός η επέκταση του προαστιακού

Στην τελική ευθεία, έγκρισης από το Ελεγκτικό Συνέδριο μπαίνει η σύμβαση για την επέκταση του προαστιακού στο Λουτράκι, το οποίο γίνεται πλέον προάστιο της Αθήνας, μειώνοντας σημαντικό το χρόνο μετάβασης.

Mετά την έγκριση από το Ελεγκτικό Συνέδριο, η σύμβαση θα τεθεί προς ψήφιση στη Βουλή και εν συνεχεία, θα είναι όλα έτοιμα για να ξεκινήσει το έργο.

Ανάδοχος του έργου έχει αναδειχτεί η κοινοπραξία η Μυτιληναίος-Ξανθάκης, ενώ το κόστος του έργου ανέρχεται στα 14,88 εκατ. ευρώ.

Το έργο περιλαμβάνει διπλή γραμμή τρένου 6,4 χλμ από τον Ισθμό ως το Λουτράκι με ηλεκτροκίνηση και σηματοδότηση, αποβάθρες σε Ισθμό, Καζίνο – Μηχανικό και Λουτράκι (οδός Αιγαίου), δευτερεύουσα γραμμή στον Ισθμό για διέλευση προς Κόρινθο και Λουτράκι, ανακαίνιση σιδηροδρομικού σταθμού Ισθμού και διαμόρφωση περιβάλλοντος χώρου, τοποθέτηση αυτόματων συστημάτων ισόπεδων διαβάσεων, δυνατότητα απευθείας σύνδεσης Λουτρακίου με Κόρινθο και Αθήνα.

Η διάρκεια κατασκευής του έργου έχει οριστεί στους 18 μήνες και στόχος του Υπουργείου είναι να ολοκληρωθεί μέχρι το καλοκαίρι του 2020.

Μέσα στο 2019 η επέκταση προς Λαύριο

Μέσα στο 2019, σύμφωνα με τα όσα έχει δηλώσει ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης θα βγει στον αέρα ο διαγωνισμός για την επέκταση του προαστιακού προς το Λαύριο

Οι καθυστερήσεις στην υλοποίηση του έργου τα τελευταία χρόνια είναι συνεχείς. Άλλωστε η επέκταση του Προαστιακού στο Λαύριο έχει εξαγγελθεί από το 2007, όταν υπουργός Μεταφορών ήταν ο Μιχάλης Λιάπης, με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2012.

To Υπουργείο Μεταφορών σε συνεργασία με την ΕΡΓΟΣΕ, κατόπιν πίεσης της Δημοτικής Αρχής, έχουν προτείνει την επέκταση του προαστιακού σιδηροδρόμου από το Κορωπί έως το Λαύριο, σε συνδυασμό με την οδική σύνδεση με την Αττική Οδό και την αναβάθμιση και πλήρη λειτουργία του λιμανιού ως επιβατικού και τουριστικού (φιλοξενία κρουαζιερόπλοιων, γιοτ κ.α.)

Η υλοποίηση του έργου με την παραπάνω μέθοδο θα έχει τεράστιο όφελος για τους πολίτες, καθώς θα εξοικονομηθεί σημαντικός χρόνος (έως και δύο περίπου χρόνια) για την ολοκλήρωση των προαναφερθέντων έργων.

Η νέα γραμμή, μήκους 32 χλμ., σύμφωνα με παλαιότερο σχεδιασμό, προβλεπόταν να διαθέτει δύο σιδηροδρομικούς σταθμούς (στο Μαρκόπουλο και στο Λιμάνι του Λαυρίου) και επτά στάσεις (Καλύβια, Κουβαρά, Κερατέα, Αμφιτρόπη, Περιγιάλι, Θορικό, Εκπαιδευτικό Κέντρο Λαυρίου), με τη διαδρομή Αθήνα – Λαύριο θα γίνεται σε λιγότερο από μία ώρα, σε 55 λεπτά.

ΠΗΓΗ: moriasnews.gr

Περισσότερα Άρθρα

Ένα «Comfort Class» κρουαζιερόπλοιο έδεσε στο Ναύπλιο

Το κρουαζιερόπλοιο LE LYRIAL με σημαία των νήσων Ουαλίς και Φουτουνά (γαλλικά: Wallis et Futuna) βρίσκεται σήμερα στο λιμάνι του Ναυπλίου. Το πλοίο είναι νεότευκτο, πολυτελές και διαθέτει 122 καμπίνες και σουίτες (σ.σ. κάθε σουίτα έχει εμβαδόν 60 m2 και 12 m2 ιδιωτικό μπαλκόνι) Ανήκει στην κατηγορία των «Comfort Class» και δίνει την δυνατότητα στους […]

Το ΚΚΕ για τον θάνατο της Τιτίκας Σαριγκούλη

Θλίψη προκάλεσε η είδηση του θανάτου της Τιτίκας Σαριγκούλη. Η αγαπημένη ηθοποιός και συγγραφέας έφυγε από τη ζωή χθες σε ηλικία 87 ετών και η κηδεία της θα γίνει στις 11 το πρωί της Δευτέρας, στο 3ο Νεκροταφείο. Το γραφείο Τύπου του ΚΚΕ εξέδωσε ανακοίνωση και αποχαιρετά την αγαπημένη ηθοποιό. “Αποχαιρετούμε με θλίψη την αγαπημένη […]

WordPress Ads